Wednesday, January 27, 2010

Danner Støvler


Mine yndlingsstøvler!

Jeg er vild med Danner støvler og især Danner Recon Thinsulate Støvler. De har Goretex, er isolerede og er superbløde at gå i. Thinsulate stoffet gør at de er varme samtidig med at Goretex laget gør at de er vandtætte og åndbare. Man kan dårligt få en bedre kombination og jeg er vild med mine! Jeg har haft dem i snart 10 år, og de har været ALT igennem. De har holdt mig tørre, varme og glade på mange øvelser, og jeg kan kun anbefale dem.

Dannerstøvlerne kan bruges både i militæret, politiet og til SWAT operationer, fordi de er så stærke, hårdføre og varme.

Støvlerne er lavet i USA og er i super god kvalitet. De er flotte at se på og har en formidabel pasform. De giver stabilitet i foden da de er syet med en syningskontruktion, der giver en bredere base for øget stabilitet i fodsålen.